Selamat Hari Raya!



dah bertahun rasanya tak update [tipuu]
kann?
sempena hari yg mulia ni, izinkan sha menghulurkan 10 jari ni memohon keampunan dari anda, anda, anda dan anda semua jika sha ada terlanjur perkataan, jika sha ada terambil, tercurik freebies korang, haha, ampunkan lah sha yea [seriuss]
so, nak crita lah sikit apa yg dah terjadi sepanjang seminggu raya ni.
raya pertama: dari lpas smbhyang raya smpai ke malam tak rehat sbb org pulun serbu rumah.
baju raya pon tak pakai :(
raya kedua: merayap dgn FFL. balik tu kena jugak lyn tetamu lagikk
raya ketiga: ada saki baki sedara mara yg dtg lagii
raya keempat: kenduri rumah saudara sblh abah
raya kelima: gedik santai kat rumah sbb dah takde sape yg dtg

kenapa lahh org suka serbu time raya pertama and kedua?
sedangkan rayakan sebulan.
hahaha
tu jenis yg tamak, mmg la raya sebulan. ye dak?

di kesempatan ni,
izinkan sha berkongsi gambar masa raya kedua nii
mari terjah!


ni lah FFL sha.
nama dia Azizan yeah :)


Friends for Life :)


kawan 1 kampung :)


diorang ni classmate :)

tak puas lagik tengok gambar?
cukup lah tuuu.
esok-2 sha tambah lagik sekeping dua.
hehehee
Assalamualaikum wbt
tak jawab dosa, jawab sayang :D

doodle oh doodle



sejak dua tiga menjak ni sha gila sgt buat doodle
tataw la pasai pa
padahal baru je blaja
tu pon dari youtube. hahaha
blajar sendiri la kirenye
tapi serius tangan ni mmgtak berseni kot
buat pon mesti tak lawa
tak perfect mcm org lain punye doodle :(
tapi takpee, akan sha usahakan sebaik mungkin.
muehehehhe
so, meh tengok apa yg sha dah siapkan :)

first timer :D
second timer :D
third timer :D



  
forth timer :D

 
fifth timer XD

well, yg second tu burok siak!!!
kBhaiii :D