Selamat Hari Raya!



dah bertahun rasanya tak update [tipuu]
kann?
sempena hari yg mulia ni, izinkan sha menghulurkan 10 jari ni memohon keampunan dari anda, anda, anda dan anda semua jika sha ada terlanjur perkataan, jika sha ada terambil, tercurik freebies korang, haha, ampunkan lah sha yea [seriuss]
so, nak crita lah sikit apa yg dah terjadi sepanjang seminggu raya ni.
raya pertama: dari lpas smbhyang raya smpai ke malam tak rehat sbb org pulun serbu rumah.
baju raya pon tak pakai :(
raya kedua: merayap dgn FFL. balik tu kena jugak lyn tetamu lagikk
raya ketiga: ada saki baki sedara mara yg dtg lagii
raya keempat: kenduri rumah saudara sblh abah
raya kelima: gedik santai kat rumah sbb dah takde sape yg dtg

kenapa lahh org suka serbu time raya pertama and kedua?
sedangkan rayakan sebulan.
hahaha
tu jenis yg tamak, mmg la raya sebulan. ye dak?

di kesempatan ni,
izinkan sha berkongsi gambar masa raya kedua nii
mari terjah!


ni lah FFL sha.
nama dia Azizan yeah :)


Friends for Life :)


kawan 1 kampung :)


diorang ni classmate :)

tak puas lagik tengok gambar?
cukup lah tuuu.
esok-2 sha tambah lagik sekeping dua.
hehehee
Assalamualaikum wbt
tak jawab dosa, jawab sayang :D

6 comments:

Nurmujahidah Ismail said...

cantik nya,,, best la ado orng jenguk,, lagi letey lagi best,, hehe

Cik Rongoks said...

selamat hari raya ! ^^

sAhizatuL sAhimi said...

cantik la sgt kann. mcm rimau hadoo :D btw, selamat hari raya :)

sAhizatuL sAhimi said...

selamat hari raya jugak awakk :)

dak eina said...

salam perkenalan..

selamat hari raya sha! ^^,

sAhizatuL sAhimi said...

salam perkenalan. terima kasih sudi singgah :)