Doodling!


hey u guys yg tengah sedap tengok Setia Hujung Nyawa tu.
ingat sha tak taw ke korang tengah sedap layan cite tu kan waktu ni? haha
semalam sha buat doodle using Paint Tool Sai.
tapi sha rasa mmg buruk sangat.
hanya Tuhan Maha Mengetahui :)
so, hari ini sha usaha untuk buat lagi.
and guess what.
JADIIIIII!!!!
rasa nak jerit kuat-kuat.
tapitakde la cantik.
sekurang nya sha usaha kan?


this one sha buat semalam.
buruk sangat. gemuk pulak tu :P



yang ni sha buat tadi.
walaupun tangan tak berapa cantik, sha tetap rasa doodle ni cute :P
*masuk bakul, angkat sendiri
korang jangan ambil ye doodle-2 ni.
nanti sha buat yang lain utk korang :)

Assalamualaikum wbt :) 

Mood: Hepy nyeeeee

4 comments:

Shakira Pathi said...

oke la tu, ade jugak rupa doodle tu hehe :)

sahizatul sahimi said...

@Shakira Pathi tu pun setelah bekerja keras shingga berpeluh-2. hahaha

Nurul Faiz said...

cantik la. CF langsung tak reti. huhuhu.

sahizatul sahimi said...

@Nurul Faiz kalau try, mesti cikgu faiz terer punya lahh :)