Kenali Sikap Melalui Hari Lahir

HOLA!
korang semua tahu tak korang dilahirkan pada hari apa?
check kat sini : ISLAMIC CALENDAR
then, lepas convert ada hari korang dilahirkan.
hari tu semua ada makna.
nak tahu?
baca bawah ni :)
ISNIN
  • seorang yang amat setia dlm perhubungan samada dalam percintaan atau persahabatan
  • tidak suka di kongkong kerana merasakan diri mereka tidak dihargai sepenuhnya
  • dalam cinta, mereka agak ego dan sukar mengalah
  • akan tertutup dalam perhubungan
  • memendam rasa apabila ada yang tidak puas hati
SELASA
  • kelihatan pemalu dan pendiam terutama dgn orang yang tidak dikenali
  • di kalangan teman-teman, mereka lebih suka mendengar dari bercakap
  • mempunyai sifat humor yg tinggi
  • tidak memilih kawan dan tidak lokek berkongsi idea dan pendapat dgn teman
  • mempunyai ramai peminat kerana sikap yg unik
  • jenis yang angin satu badan..hati-hati
RABU
  • seorang yang bermulut becok dan peramah dgn sesiapa sahaja
  • sangat baik hati
  • sanggup menolong sesiapa sahaja yang memerlukan pertolongan mereka
  • kadangkala bersikap mementingkan diri sendiri
  • kurang serius dalam hubungan percintaan
  • kurang yakin pada diri sendiri utk menjalinkan komitmen dgn org lain
  • hanya org yg sabar dan tidak banyak songeh saja mampu mendampingi mereka

KHAMIS
  • seorang yang tegas dan serius dalam kerja
  • tak wujud soal putus asa dalam diri mereka
  • seorang kekasih yang hebat kerana mengambil berat dan sayang pada kekasih
  • suka memanjakan kekasih

JUMAAT
  • sangat keras kepala dan sukar berbahas dgn mereka
  • seorang yang penyayang
  • suka menceburkan diri dlm persatuan
  • mempunyai sifat kepimpinan yang tinggi
  • dalam cinta, mereka menyenangi kekasih yg memahami tugas mereka dan berdikari
  • kuat cemburu tapi pandai mengawalnya
  • pentingkan kejujuran
SABTU
  • pandai mengambil hati
  • mempunyai ramai teman dan disukai ramai
  • tidak suka 'kipas' utk kepentingan diri
  • berfikiran trerbuka
  • amat setia pada pasangan
  • ramai di kalangan mereka yang kecewa apabila di permainkan
  • suka kekasih yang manjakan mereka dan menyayangi mereka sepenuh hati

AHAD
  • jenis 'gila-gila'
  • kebanyakan mereka ini pandai orangnya
  • suka aktiviti yg berkaitan dgn alam sekitar
  • seorang yang lasak
  • serius dan setia pada pasangan
  • jenis pendendam, sekali kecewa, sukar nak pulihkan perasaan
  • sukakan org yg berfikiran terbuka, penyayang, dan tidak byk cakap serta jujur

10 comments:

Shakira Pathi said...

nice sharing and info sahizatul.tapi akak tak ingat akak lahir hari ape ^^

Khairiyah said...

Hai. Nice info. Dah tgk dah. Saya hari Khamis. Heheh. Thanks. Done follow awak. :)

miss chillax said...

sama sangat :)
kite lahir hari sabtu btw :D

E'in said...

kite hari isnin... hehe

sahizatul sahimi said...

@Shakira Pathi tak ingat? tengok sini http://www.oriold.uzh.ch/static/hegira.html :)

sahizatul sahimi said...

@Khairiyah hyee, thanxx follow :)

sahizatul sahimi said...

@miss chillax ahaaa, yeke? nice personality nii :)

sahizatul sahimi said...

@E'in
eh, kita sama pulak! :D

Shaza Amani Hidayah said...

sket2 ada persamaan.....tqvm sharing dis

sahizatul sahimi said...

@Shaza Amani Hidayah eheee. sama-2 :)