header ku sayang.


nampak apa-2 yg berbeza tak?
oke guddddd!!
header baru kan.
walaupun buruk, kire oke la tu kan. haha
berbanding sebelum ni
yg agak childish.
uwekk muntah! haha
header ni sha dah lama nak try buat
tapi malas.

ni header yg sha guna sekarang.


yg ni header sha buat sekali dgn yg atas tp sha rasa mcm tak suka. haha

yg ni header childish sebelum ni. haha

ni header sebelum header pink atas tu. haha

semuanya childish!!
that's all for today.
bye peeps!
Assalamualaikum WBT :)



Selamat Pengantin Baru Atiqah & Hafiz

tak jawab dosa, jawab syg :)
sebenarnya sha malas sgt nak updte entry hari ni.
sbb sha rasa penat sangaaattt.
huarrrghhhhh!!
korang tengok pic dulu kayy.
























nak edit bg molek sikit, tp idea tengah kering kontang.
semalam jadi photographer tak bertauliah. hahaha
inilah hasil kerja nye.
sbnrnye byk lagi pic
dgn gambar org marhaban nye.
tp gambar aku je takdek :p
oke, dah malas sgt tp pjg lebar mengarut.

Assalamualaikum wbt :)