Kes Buli Lagi!




apalah nak jadi dgn budak-budak sekolah zaman sekarang ni.
mak bapak hantar pergi sekolah utk timba ilmu.
tapi lain pulak yg di buat.
bila tengok video ni rasa geram sgt.
yg pembuli tu mmg takde hati perut.
yg di buli pulak mcm terlalu lemah smpai tak boleh nak melawan.
sanggup mulut tu kena sumbat dgn stokin.
pembuli tu takde maruah agaknya.
dah la perempuan, bertudung pulak.
harap sgt budak budak mcm ni di buang dari sekolah.
sekolah lain pun jgn ambil mereka belajar.
baru tahu rasa.
kesian lah mak bapak korang menanggung malu.
tengok dan fikir.
Assalamualaikum wbt.

11 comments:

Shakira Pathi said...

Heish apa nak jadi kan

sahizatul sahimi said...

@Shakira Pathi sedih dgn budak zaman skrg :(

Cik JariManis said...

bru sja semalam CJM tgok video ni..kesian budak ni tau..mcm ni kah perangai seorang muslimah? *sigh remaja skrg dah semakin teruk akhlaknya... :(

sahizatul sahimi said...

@Cik JariManis kes buli ni mcm jadi perkara biasa kan :(

tenku butang said...

ya Allah.. gereamnya tengok video nii.. ! kesian budak yg kena buli tu

sahizatul sahimi said...

Memang pon. Kesian kan? Sampai skrg still teringat

Sophia Hany said...

ksian dia..

sahizatul sahimi said...

@Sophia Hany kesian kann

Fatihah Nazri said...

blog kamu ada disni.ambil perhatian !
http://blogcikteha.blogspot.com/2013/05/perhatian-senarai-peserta-just-drop.html

Mira said...

Ya Allah, kesiannya. menangis mira tengok blog. apa nak jadi dgn muslimah kita. astaghfirullah al adzim :'(

sahizatul sahimi said...

@Mira kejam kan pembuli tu? kesian tengok :(