doodle budak sekolah


Tiba tiba hari ni sha jadi rindu gila zaman sekolah dulu.
Sobs sobs.
So, sha melukis doodle guna SAI dan PS.
Lepas Sketch and colour dekat SAI,
Sha save as PSD, then sha tambah apa yang patut kat situ.
Sebab tak semua sha pandai buat kat SAI.
Mata dan efek cahaya tu sha buat dekat PS.
Sha guna Photoshop CS5 je. Uhukk.
Jom tengok doodle buruk sha:


Ini doodle sekolah rendah.
Lencana pon sama dgn lencana sekolah sha dulu :)

Ini pengawas sekolah rendah.
Tapi sha tak dapat jadi pengawas masa sekolah rendah dulu.
Sebab nakal sangat. Haha

Ini doodle sekolah menengah.
Lencana pun sama je dgn lencana sekolah sha dulu.

Ini pengawas sekolah menengah.
Tapi sekolah dulu, sha jadi pengawas SPBT je.
Tak layak jadi pengawas sekolah. Haha

Doodle ni memang sha tak letak watermark.
Sebab sha nak bg budak budak sekolah sha dulu tu.
Tapi tak sanggup nak lukis setiap orang punya karakter.
Penat denn. Haha

8 comments:

Sabrina SA said...

cantik :)

sahizatul sahimi said...

@Sabrina SA haha. terima kasih :D

tenku butang said...

cumeyyy

sahizatul sahimi said...

@tenku butang terima kasihh :)

Nabilaa Izzati ✔ said...

Cantik + comel doodle :)
sudi sponsor ? http://nabilaizzati17.blogspot.com/2013/05/pencarian-sponsor.html

norhafizahalias said...

omeinya doodle.. :)

NIL syaffieyna said...

comelnyeeeee nkkkk

NurainSuperr said...

so cuteeee !>.<