Personal Review 2


Klik header untuk ke blog Setiasmile with me

Sha cuba cari tentang blog dan tuan nye
Tapi tak jumpa.
So sha decide utk copy je apa yg patut.

Tentang SetiaSmile:

erm... aku merupakan seorang mahasiswa dalam bidang kejuruteraan..
blog aku ni takde la yang hebat un,
sekadar berkongsi ilmu yang boleh dikongsi..
aku juga meminati dunia fotografi..
tetapi tidak aku titipkan tips2 fotografi sebab aku juga masih dalam proses pembelajaran...

Memang dari apa yg sha boleh nampak,
Naim merupakan seorang 'penembak' yg baru menceburi bidang photography.
Antara hasil kerja naim:



Cantik kan?
Overall tentang blog naim, sha suka.
Cuma bg seorang perempuan, sha kurang minat pada warna hitam sebagai background
Kalau laki yg review blog Naim mungkin persepsi yg berbeza --"
Apepon, semoga berjaya dan terus sukses dalam berblog.
Keep on writing :)

6 comments:

Izza Sakura said...

hi jmput join,btw memg cntik heder dy kan http://izza-sakura.blogspot.com/2013/05/segmen-bloglist-by-wanmuna.html

Setiasmile said...

tenkiu.. hehehhe..
pasal background wane hitam uh.. maybe bleh diupgrade lpas ni...
coz xtau nk matching nan theme blog color.. hehhee..
btw.. thanx a lot... =D

sahizatul sahimi said...

@Setiasmile terima kasih jugak sudi join segmen sha :)

E'in said...

in shaa Allah ein akan terjah blog nie.. :)

Qeela Aini said...

Hi, jemput singgah and follow sini ye?

https://ourrandomrainbow.blogspot.com

sy akn followback spe yg blom difollow. ukhwah fillah. thanks! :)

Setiasmile said...

welkem... arigato...syukran.. =D