Selamat Hari Raya II


Hari ni dah masuk Aidilfitri keempat.
Alhamdulillah.
Cepat je masa berlalu.
Aidilfitri pertama sha sambut sakan dengan member masa sekolah menengah dulu.
Lepas bermaafan dengan mak abah, tetamu datang memenuhi ruang rumah.
Petang tu barulah sha ada masa nak keluar.
Masa sha keluar tu pon dah pukul 3 lebih kot kalau tak salah.
So kalau keluar pon dah lewat, balik pon mestilah lewat kann. Haha
Sampai rumag pon dah nak dekat maghrib.
Nasib lah masih 'bercuti'. Haha
Sempat jugak pergi rumah member yang dah lama gila tak jumpa.
Last jumpa, 3 tahun yang lepas. Haha
Tapi dia segan nak bergambar bersama :(
Jom terjah gambar raya.


Sha, Azimah, Anuar, Ridzuan.


Sha, Shafiqah, Azimah.


Ini pulak gambar sha dengan azimah masa kenduri bertunang kakak ridzuan.

Azimah, Sha dan Nor.
Sha dah lama gila tak jumpa Nor ni.
Last jumpa masa sekolah dulu kot. Kot la.
Haha


No comments: